Reklamacije i povrati
U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju e-mailom na podrska@eva.hr ili pismeno u zakonskom roku od 14 dana na adresu: AQUILIA zdrave navike d.o.o., Puževa 11, 10 000 Zagreb.
Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:
- proizvod nije isporučen po uputama iz narudžbe
- isporučeni proizvod ne odgovara standardima
- je došlo do oštećenja proizvoda prilikom isporuke
Pri primitku proizvoda, provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem proizvoda u najkraćem mogućem roku.