Svi naši brendovi imaju dugu tradiciju prodaje na tržištima diljem svijeta i više milijuna kupaca globalno, pa je svakako naša odgovornost i želja ponuditi istovjetnu kvalitetu proizvoda i osigurati vaše zadovoljstvo.
Jamčimo povrat novca ako niste zadovoljni
Vjerujemo da samo pošteno poslovanje može dovesti do dugoročnog poslovnog uspjeha. Iznimno nam je stalo do zadovoljstva naših kupaca, a upravo zbog toga vam stojimo na raspolaganju za sva vaša pitanja. Ukoliko niste zadovoljni našim proizvodima unutar 15 dana od kupnje, bez dodatnih objašnjenja i razloga, vraćamo vam novac u cijelosti.
Osiguravamo dugo jamstvo na proizvode
Kupnjom naših proizvoda ostvarujete pravo na višegodišnje jamstvo, a mi se uvijek trudimo biti u kontaktu s našim kupcima i osigurati najbolje iskustvo korištenja proizvoda.
AQUILIA pozivni centar
Informiraj se o prednostima Aquilia proizvoida i cijenama preko telefona
Budite slobodni javiti nam iskustvo korištenja naših proizvoda, ocijeniti kvalitetu usluge ili uputiti kritiku. Time se i mi trudimo postati još bolji te u budućnosti ponuditi kvalitetniju uslugu i veću vrijednost za novac.
Svidjelo vam se za što se zalažemo i što nudimo?
Pratite naš sadržaj i ponudu preko EVA newslettera* te ostvarite brojne pogodnosti pri kupnji!
*Ukoliko u bilo kojem trenutku ne želite više primati EVA newsletter, pošaljite nam zahtjev za skidanjem s liste, preko e-mail adrese podrska@eva.hr
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.